Recenzia knihy: Urobil som to, urobil som to: Zoie sa učí, že sa na nočník

Štýl knihy: Educational Storybook pre deti, obrovské aj malé

Úroveň čítania: 2 (čítajte s asistenciou kvôli určitej slovnej zásobe na strednej úrovni)

Dĺžka čítania: 5-7 minút (FYI-nikdy nezohľadňujeme otázky týkajúce sa malých detí)

Ilustrácia: Veľmi moderný, kreslený

Vekový cieľ: 1-8 rokov

Autor: Monique T. Joseph

Urobil som to, urobil som to: Zoie sa učí nočnosti, čo sa mi páči ako príbeh s bodom. Iste, je to roztomilý bitový príbeh pre mladých, ako aj pre malé deti, ale je to všetko o objavení nočníka. Ako taký sa pre vás stáva vynikajúcim akademickým nástrojom s vašim trochu, keď sa chystáte na objavovanie a využitie toalety.

Kniha napísala Monique T. Joseph, ako aj príbeh je o Bit Zoie, keď sa pokúša zistiť, ako presne využiť toaletu. Na začiatku knihy uspokojujeme Zoie, ako aj jej milujúcu rodinu. Zistili sme, že Bit Zoie zjedla hromadu, ako aj teraz zistí, že jej bruško bolí. Všetci chápeme, čo to znamená, takže jej rodičia jej ponúkajú možnosť objaviť nočník. Zoie využíva plné výhody a naučí sa šťastie z toalety, najmä v porovnaní s nepokojnou plienkou. Pozorovaním stresu Zoie, nervozity, ako aj jej potešenia z učenia sa váš kúsok bude tešiť (a prečítať) ako zoie metódy túto novú zručnosť.

Skutočne neexistuje nič ako príbeh s akademickou nadáciou. Príbehy ukazujú samy osebe, avšak na tejto knihe je vynikajúce to, že učí návštevníka funkčnú zručnosť. Nejde len o abecedu, počítanie alebo nejaký iný scholastický predmet. Je to o niečom, čo vaše dieťa robí každý deň, ako aj o tejto základnej každodennej nevyhnutnosti ovplyvňuje aj mamičku aj otca. Môžem mať na pamäti, že sa snažím prinútiť svoje dieťa, aby využilo jeho kúsok nočník, ako aj skutočné potešenie, ktoré som mal, keď konečne využil toaletu. Nebolo to len jeho potešenie, ale aj moje.

Súvisiace pomoc s našim deťom nakoniec boli ľudia knihy

Teraz, keď sa kniha snaží byť akademik, nenaznačuje, že správa sa rozbije cez vašu hlavu. V skutočnosti je táto kniha mimoriadne jemná s pokusom o výučbu, ako som si myslím, že je mimoriadne efektívny. Dôvodom, prečo som takto, ako je táto kniha, je to, že deti sa budú brať do príbehu, ako aj potom možno chcieť mať presne rovnakú pozitívnu skúsenosť ako Zoie. Aj keď to nemusí byť extrémne nasledujúci deň, deti vždy prichádzajú na „veľký nočník“ sami. Táto kniha im môže pomôcť len sa tam dostať skôr ako neskôr.

Povedzte mi, že to nie sú najroztomilejšie postavy. Verím, že Zoie má svoju osobnú úroveň roztomilej, nie?
Ukázalo sa, že je čas, ako aj čas, že rýmovanie a rytmus v príbehoch pomáhajú deťom, ako aj písať. Our author, Monique T. Joseph, makes sure that she’s rhyming at least when per page, as well as she normally discovers a method to do it twice per page. Not only does this assist with absorption, however it likewise assists us (as the ones who usually checked out the book to our children) saunter with the book effortlessly. I understand personally I will checked out a lot more when a book is simple to read, which in turn assists my kid discover faster.

Now you can’t speak about a children’s book without speaking about the illustrations.  There is nothing that will get hold of a child’s interest quicker than fun as well as fascinating illustrations.  I Did It, I Did It has a style that is tough to explain.  Each picture is exceptionally sharp, as well as somehow in spite of being a cartoon, has a ton of depth to it.  The characters show fun expressions as well as truly tell a story all on their own.  All in all, the illustrations may be my preferred part of the book as well as I understand my bit person liked them since he kept asking about all the different objects in the background.

Tell me I’m wrong about these illustrations!
All in all, Monique’s story is fun, educational, as well as vibrant.  The absolute happiness Zoie experiences as she learns to utilize the potty is extremely cute, as well as it will assist your kid think about doing the exact same thing.  The composing style as well as academic natureZ knihy je pre nás ako rodičov jednoduchou voľbou, ako aj ilustrácie robia knihu veľmi zábavné, keď sa pozrieme na naše deti. V dôsledku toho je to celkom jednoduché odporučiť. Je to celkový balík, ako aj ideálny, teraz si môžete predobjednať knihu za 14,99 USD (predobjednávku) na webových stránkach Monique. Konajte teraz, pretože cena po úplnom spustení knihy preskočí na 16,99 dolárov.

Pokračujte v čítaní … so svojimi deťmi!

Odkaz na tento príspevok: Recenzia knihy: Urobil som to: /a>